Kamera Sony Venice

Kamera Sony Venice z pełnoklatkowym przetwornikiem 36×24 mm do produkcji filmowej i telewizyjnej, umożliwia przechwytywanie obrazów 6K o rozdzielczości 6048 x 4032.

Pozwala więc utrwalać obraz jak na taśmie filmowej: z naturalnymi odcieniami skóry i pełnymi ekspresji ciemnymi fragmentami. Technologia szybkiego odczytu matrycy ogranicza deformacje obrazu powstające na skutek ruchu (tzw. efekt jello).

VENICE ma zaskakująco zwartą konstrukcję, która umożliwia łatwiejsze fotografowanie w ograniczonych przestrzeniach lub na dronach. Przyciski sterujące umożliwiają intuicyjną obsługę; są nawet podświetlane w ciemnościach. Wbudowana opcja monitorowania jest zwiększona poprzez dodatkowe wyjścia HD obok standardu 4K-SDI.

Kamera może być zasilana przez 12 V i 24 V źródła prądu, podłączone z tyłu urządzenia.

Obudowa jest niesamowicie wytrzymała, została poddana rygorystycznym testom w najcięższych warunkach. Cichy system wentylacji jest całkowicie odizolowany od wszelkich elementów elektronicznych, aby zapobiec wnikaniu kurzu, piasku i wody.

Współpracuje z wieloma obiektywami, jak anamorficzne Super 35 mm i pełnoklatkowe z mocowaniem PL. Gdy wymagane jest użycie obiektywu o mniejszej wadze i wymiarach, szerszym kącie czy określonej specyfice, mocowanie Venice można dostosować do pracy z obiektywami E-mount.

Soczewka anamorficzna w połączeniu ze zdjęciem o współczynniku proporcji 4: 3 w rozdzielczości poziomej 4K pozwala na przechwycenie niesamowicie pięknych zdjęć z niezwykłą flarą i rozmyciem obrazu.

Planowane uaktualnienia wewnętrznego oprogramowania umożliwią zapis materiału w rozdzielczości 6K, przy wykorzystaniu szerokości 36 mm.

Nowy system zarządzania kolorami i szeroki zakres barw dają unikalne możliwości przy pracy z obrazem na etapie korekcji i postprodukcji. System VENICE odznacza się także 15-stopniową przysłoną, może więc pracować w ekstremalnych warunkach: prawie bez oświetlenia po ostre światło słoneczne.

Niski poziom szumu zapewnia fenomenalne zdjęcia. Obrazowanie odbywa się w standardzie High Dynamic Range. Możliwości kamery przekraczają wartość Rec. 2020 przestrzeni barw, co oznacza to, że zakres kolorów jest większy niż DCI-P3 i VENICE może odtworzyć prawdziwy kolor sceny przed obiektywem.

Kamera VENICE, jako pierwsza w branży filmowej, jest wyposażona w zintegrowany, 8-stopniowy system filtrów ND (0.3 do 2.4). Redukuje on potrzebę wymiany zewnętrznego filtra ND, a tym samym znacznie usprawnia proces filmowania. Do obsługi urządzenia służy łatwy i intuicyjny w użyciu panel sterowania, umieszczony z lewej i prawej strony.

Wysoka jakość obrazu i efektywna organizacja produkcji to rezultat zastosowania w kamerze VENICE rozwiązań firmy Sony: 16-bitowego formatu RAW/X-OCN oraz formatu XAVC. Do zapisu danych służy przenośny rekorder na karty pamięci AXS-R7. System VENICE jest także zgodny z obecnymi i projektowanymi akcesoriami do kamer CineAlta: wizjerem OLED Full HD DVF-EL200, rejestratorem AXS-R7, czytnikami kart AXS-CR1 i AR1 oraz kartami pamięci AXS i SxS.

 

General

 

Power Requirements DC12V (11~17.0V)
DC24V (22~32.0V)
Operating Temperature 0 ~ 40℃
Storage Temperature -20℃〜60℃
Mass Approx. 3.9kg (8lb 10oz) (without lens, handle, VF attachment expansion bottom plate and accessories)
Dimensions 133 x 159 x 172 mm (without protrusion)

 

Camera

 

Imaging Device Full-Frame CMOS
Imaging Device Pixel Count 24.7M (total), 24.4M (effective)
Imaging Device Size 36.2×24.1mm. 43.5mm (diagonal).
Built-In ND Filters Clear, 0.3(1/2), 0.6(1/4), 0.9(1/8), 1.2(1/16), 1.5(1/32), 1.8(1/64), 2.1(1/128), 2.4(1/256)
ISO Sensitivity ISO500
Lens Mount PL Mount
E-mount (lever lock type, without supplied PL lens mount adaptor)
Latitude 15+ Stop
Select FPS* Imager mode:
3.8K 16:9, 4K 17.9: 1-60FPS
4K 4:3: 1-48FPS
4K 6:5, 5.7K 16:9, 6K 17:9, 6K 1.85:1, 6K 2.39:1: 1-30FPS
6K 3:2: 1-24FPS
White Balance 2000~15000Kelvin and Green/Magenta adjust, AWB*
Gamma Curve S-Log3

 

Recording

 

Recording Format (Video) XAVC 4K Class480: 23.98p, 24p, 25p, 29.97p
XAVC 4K Class300: 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p
XAVC QFHD Class480: 23.98p, 25p, 29.97p
XAVC QFHD Class300: 23.98p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p
MPEG HD422(1920×1080): 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 50i, 59.94i
HD ProRes 422HQ*: 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p, 50i, 60i
HD ProRes 422*: 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p, 50i, 59.94i
HD ProRes 422 Proxy*: 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p, 50i, 59.94i
Recording Format (RAW/X-OCN) *required AXS-R7 RAW SQ:
4K 17:9 (4096 x 2160): 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p
3.8K 16:9 (3840 x 2160): 23.98p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p
X-OCN ST/LT:
6K 3:2(6048 x 4032)*: 23.98p, 24p,
6K 2.39:1 (6048 x 2530)*: 23.98p, 24p, 25p, 29.97p
6K 1.85:1 (6048 x 3270)*: 23.98p, 24p, 25p, 29.97p
6K 17:9 (6048 x 3190)*: 23.98p, 24p, 25p, 29.97p
5.7K 16:9 (5672 x 3190)*: 23.98p, 25p, 29.97p
4K 6:5(4096×3432)*:23.98p, 24p, 25p, 29.97p
4K 4:3(4096×3024) :23.98p, 24p, 25p*, 29.97p*
4K 17:9 (4096 x 2160): 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p
3.8K 16:9 (3840 x 2160): 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 50p, 59.94p
Recording Format (Audio) LPCM 4ch , 24-bit 48-kHz

 

Inputs/Outputs

 

DC Input XLR-type 4pin (male)
Battery DC Input Square-shaped 5pin connector
DC Output 12V: Hirose 4pin x1
24V: Fischer 3pin x2
SDI Output BNC×4, (12G, 3G, 1.5G-SDI)
HD MONI Output BNCx1 (1.5G-SDI)
HDMI Output Type A ×1
VF LEMO 26pin
Audio Input XLR-type 5pin (female) x1 (LINE/ AES/EBU / MIC / MIC+48V selectable)
Timecode Input BNC x1
Genlock Input BNC x1
AUX LEMO 5pin (female) x1 (Timecode Output)
Remote* 8pin x1
Lens* 12pin x1
Lens Mount Hot Shoe 4pin x2, conforming to Cooke /i Intelligent Electronic Lens System
Network* RJ-45 type x1, 10BASE-T, 100BASE-TX
USB* USB host, type-A x1
Headphone Output Stereo mini jack x1
Speaker Output Monaural
Media type ExpressCard/34 slot×2
SD card slot ×1

 

 

Share Button
Novell imanager manual
Manual woxter scriba 195
Manual oppo a73
Pepsi history pdf
Razer instructions
Handleiding gigaset a420a
Anleitung lenovo s856
Kodak esp 5250 benutzerhandbuch
Hike anleitung
Manuale istruzione asus