Film

Juliusz Machulski twierdzi, że film przypomina operację militarną: wszystko musi być na czas. Pierwszego dnia na planie reżyser woła doświadczonych rekwizytorów i pyta, czy znają anegdotę o czołgu:

– Na zdjęciach miał być czołg. Dzień przed zdjęciami okazało się, że z czołgiem są kłopoty, za to będzie motocykl z karabinem maszynowym w koszu. W dniu zdjęć okazało się, że jest dwóch facetów z taczką. Z tym że jeden ma czas tylko do czternastej.

Z pełną odpowiedzialnością twierdzimy, że wszystkie zamówienia producentów rozwiązujemy niemal od ręki. Współpracujemy z wiodącymi i sprawdzonymi producentami sprzętu i jesteśmy zorientowani w najnowszej technologii. A nawet bardziej. Tak jak Stanisław Lem zapytany przez pewną dziennikarkę, jak będzie w przyszłości, odpowiedział: „Będzie tak samo, tylko więcej”.

Głos w niemym filmie, potem kolor, a następnie dźwięk surround czy rozwiązania 3D były w historii filmu tym, czym dziś jest cyfrowa obróbka materiałów filmowych.  Nasze obiektywy kinematograficzne upraszczają i zwiększają dokładność procesu przechwytywania i przetwarzania obrazu. Z kolei obiektywy do kamer cyfrowych, dzięki szerokiej gamie ogniskowych w kilkunastu różnych modelach, to przede wszystkim znakomite odwzorowanie kolorów i wysoki kontrast.

Obiektywy, kamerowe systemy stabilizujące, oświetlenie, w tym także oprzyrządowanie zasilające i sterujące to  nie wszystko. W naszej ofercie znajdują się także mechaniczne, optyczne i elektroniczne akcesoria do produkcji telewizyjnej i filmowej, takie jak: matteboksy, osłony przeciwsłoneczne, uchwyty filtrów, napędy zoomu i follow focusy, klatki, zasilacze, kable, komponenty do rurek, rigi naramienne, ramiona i systemy zdalnego sterowania, a także niezliczone części zamienne.